کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محصولات برگزیده سال ۲۰۱۳

محصولات1

پایان هر سال ناخودآگاه به یاد کارنامه خود در سال گذشته می‌افتیم تا شاید داشته‌های ما و انباشته‌های ما امید و انرژی‌ای باشند برای شروع سال بعد.همین داشته‌ها هستند که بزرگی و کوچکی اهدافی که در ابتدای سال بعد تعیین می‌کنیم مشخص می‌کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، سال گذشته برای آی‌تی سالی بود که کمتر در آن شاهد حرکت انقلابی، تولد خارق‌العاده یک جنبش یا اتقاق شگفت‌انگیز خاصی بودیم و بیشتر شاهد ادامه روند سال و سال‌های قبل و تکامل بیشتر و پیشرفت مستمر بودیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت دستگاه‌های همراه بر سلطه خود افزودند و تبلت‌ها جای بیشتری برای خود باز کردند و عرصه را بر پی‌سی‌ها تنگتر کردند.

کلاود هم که در آغاز راه سر و صدایی به راه انداخته‌بود کمی جنجال‌ها را از سر گذراند و کم سر و صدا بزرگ‌تر و مطرح‌تر شد. از سال گذشته بود که تعداد دستگاه‌های متصل به اینترنت از جمعیت کل کره زمین بیشتر شد و این افزایش ادامه دارد تا شاید در سال ۲۰۲۰ این رقم سه‌ برابر شود. جدای همه این پیشرفت‌ها و تکامل‌ها، در کارنامه سال گذشته محصول‌هایی تولید و فروخته شد.

محصول‌هایی برخی تقریباً بدون هیچ توجهی آمدند و رفتند و برخی هم لب مصرف‌کنندگان و کارشناسان را به تحسین گشودند. ما نیز نگاهی به این تحسین‌ برانگیزان داشته‌ایم تا به بهانه سال جدید میلادی فهرستی داشته باشیم از بهترین‌ها تا شاید شما هم در آستانه سال جدید به انتخاب سبد خرید خود بپردازید.

Gigabyte G1 Sniper 5؛ بهترین مادربورد بازی
با عرضه تراشه Z87 اینتل، شرکت‌های مطرح نیز به طراحی، تولید و عرضه مادربورد بر پایه این پلتفرم سخت‌افزاری اقدام کردند. شرکت‌های ایسوس، ام‌اس‌آی، ازراک و گیگابایت را می‌توان سردمداران تولید مادربورد در این پلتفرم نامید.

مادربورد بازی گیگابایت مدل G1 Sniper 5، سوکت LGA 1150 با طراحی فوق‌العاده خنک‌ کننده دو وجهی (خنک‌کننده آبی و هوا)، مدار PWM پردازنده، ۱۶ فاز دیجیتال، کارت شبکه اکسترنال وای‌ فای، تعبیه چهار شکاف گرافیکی جهت استفاده از فناوری‌های مالتی گرافیک، تعبیه تراشه Killer E2200 برای بازی پرسرعت و بدون اختلال روی اینترنت و بهره‌گیری از سیستم صوتی حرفه‌ای به‌همراه قابلیت اورکلاک‌ پذیری معقول و ویژگی‌های شاخص دیگر با قیمت در حدود ۴۱۰ دلار مادربورد برگزیده بازی سال ۲۰۱۳ است.

Maximus VI Extreme Asus؛ بهترین مادربورد اورکلاک
مادربورد Maximus VI Extreme محصولی است که در طراحی آن اورکلاکینگ بیش از هر مقوله دیگری مدنظر قرار گرفته است. این مادربورد از آخرین نسل پردازنده‌های ۳۲ نانومتری‌ اینتل یعنی تراشه‌های Core i3/Core i5/Core i7 مبتنی‌ بر سوکت LGA 1155 پشتیبانی می‌کند.

در بخش امکانات ذخیره‌سازی، Maximus IV Extreme به چهار درگاه خاکستری SATA-300 و چهار درگاه SATA-600 به رنگ قرمز مجهز است. دو عدد از این درگاه‌های SATA با استفاده از تراشه Marvel 9182 پیاده‌سازی شده‌اند. از سوی دیگر در پیاده‌سازی دو درگاه‌ eSATA 3 مادربورد نیز از تراشه JMicron 362 استفاده شده است. گستره وسیعی از اتصالات، ویژگی Multi-GPU و طراحی کارآمد مدار تغذیه مهم‌ترین مزایای این محصول ۴۵۰ دلاری هستند.

Apacer Ares؛ بهترین حافظه بازی و اورکلاک
در بازار داخلی برخی واردکنندگان با سوء‌تفسیر سعی کردند تا دروازه را روی حافظه‌های بی‌کیفیت و گاهی تقلبی بگشایند. اما خوشبختانه هنوز هم می‌توان به حافظه‌هایی با کیفیت و سرعت مناسب دست یافت. شرکت‌های سازنده ماجول‌های حافظه برای تمامی گروه‌های کاربری محصولاتی را تولید و عرضه کرده‌اند که در میان آن‌ها حتی می‌توان محصولی را یافت که کیفیتی خوب و قیمتی مناسب دارد.

به‌عنوان نمونه، در میان محصولات شرکت اپیسر حافظه‌های مدلAres با فرکانس‌های ۲۰۰۰ تا ۲۶۶۶ مگاهرتز و ظرفیت‌های متفاوت به چیپ‌ست‌های باکیفیت شرکت Hynix مجهز هستند. به خصوص حافظه ۲۱۳۳ مگاهرتز این شرکت به چیپ باکیفیت و پرقدرت هاینیکس (به شمارهH5TQ4G83MFR) مجهز است که به‌راحتی تا فرکانس ۲۷۰۰ مگاهرتز اورکلاک می‌شوند. این حافظه‌ها زمان‌های تأخیر ۱۲-۱۳-۱۳-۳۵-۲T دارند، ولتاژ کاری‌شان ۱٫۶۵ است و با خنک‌ کننده حرفه‌ای خود گزینه مناسبی برای گیمرها و اورکلاکرها به‌شمار می‌روند.

G.Skill Trident X؛ سریع‌ترین حافظه
به قطع انتخاب حافظه‌هایی با فرکانس کاری بالاتر و البته ظرفیت بیش‌تر می‌تواند به کاربر در فعالیت‌های سنگین پردازشی کمک شایانی کند. مکمل این موضوع استفاده سازنده از تراشه‌های باکیفیت و به اصطلاح Hand Pick (دست چین) است که کارایی و پایداری حافظه را دوچندان خواهد کرد.

با وجود زمزمه ورود حافظه‌های DDR4، بازار حافظه‌های DDR3 همچنان داغ است. اما چندی قبل حافظه G.SKILL TridentX با فرکانس کاری ۲۹۳۳ مگاهرتز، زمان تأخیر ۱۲-۱۴-۱۴-۳۵، ولتاژ ۱٫۶۵ به صورت دو کیت چهار گیگابایتی و قیمت ۳۶۵ دلار مورد استقبال بسیاری از گیمرها و اورکلاکرها قرار گرفت. این حافظه قابلیت اورکلاک تا فرکانس ۳۴۰۰ مگاهرتز را داشته که با تراشه‌ها و PCB باکیفیت خود، می‌تواند ‌عنوان سریع‌ترین رم سال ۲۰۱۳ را از آن خود کند.

Asus GTX780 Ti؛ پرقدرت‌ ترین کارت گرافیک
در ماه‌های گذشته عرضه کارت‌های گرافیک سری تایتان شور و شوق خاصی به بازار گرافیک بخشید اما قیمت هزار دلاری آن کاربران را مبهوت کرد. به فاصله زمانی اندک از معرفی تایتان و GTX780، ان‌ویدیا کارت گرافیکی GTX780 Ti را عرضه کرد تا همگان را متحیر سازد.

شرکت‌های Gigabyte ،Asus ،MSI ،EVGA ،Gainward ،KFA و Inno 3D سازندگانی هستند که کارت‌هایGTX780 Ti خود را به بازار عرضه کرده‌اند. در میان اعضای این خانواده، غول گرافیکی ایسوس یعنی Asus GTX780 Ti مجهز به پردازنده GK-110 با ۷۱۰۰ میلیون ترانزیستور، ۲۸۸۰ هسته پردازشی کودا، فرکانس هسته ۸۷۶ مگاهرتز (حداکثر اورکلاک ۹۲۸ مگاهرتز) و ۱۷۵۰ مگاهرتز فرکانس حافظه، سه گیگابایت رم GDDR5 کارت با پهنای باند ۳۸۴ بیتی، خنک کننده مرجع با بازدهی بالا، پشتیبانی از DirectX 11.2 و قیمت ۷۰۰ دلار هر بازی‌باز یا اورکلاکری را به مبارزه دعوت می‌کند.

Gigabyte GTX760 OC Windforce 3X؛ بهترین کارت گرافیک رده متوسط
از نظر تراشه‌های گرافیکی کامپیوترهای شخصی، سال ۲۰۱۳ به شرکت ان‌ویدیا تعلق داشت. این شرکت علاوه‌بر کارت‌های پرقدرت نگاه مناسبی نیز به کاربران میانه بازار داشت. کارت گرافیک متوسط و خوش قیمت GTX760 در ۲۵ ژوئن ۲۰۱۳ توسط ان‌ویدیا رونمایی شد.

این کارت به تراشه گرافیکی GK-104-225 با ۱۱۵۲ هسته پردازشی مجهز است. فرکانس پایه هسته ۹۸۰ مگاهرتز (بهبود تا ۱۰۳۳ مگاهرتز)، رابط حافظه ۲۵۶ بیتی و فرکانس حافظه‌ها ۶۰۰۸ مگاهرتز فعال و قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت. شرکت گیگابایت نیز با ارائه کارت اورکلاک شده GTX760 OC Windforce 3X به قیمت ۲۵۹ دلار کاربران این گروه را شوکه کرد.

این کارت دو اسلاته از خنک‌کننده انحصاری WindForce این شرکت با بازدهی بالا سود می‌برد. فرکانس کلاک هسته این کارت ۱۰۵۸ مگاهرتز (بهبود ۱۱۵۰ مگاهرتز)، دو گیگابایت حافظه در فرکانس مؤثر ۶۰۰۸ مگاهرتز و رابط ۲۵۶ بیتی از مشخصات این کارت خوش قیمت است.

Asus-PB298Q؛ بهترین صفحه‌نمایش
در سال گذشته برندهای نام آشنا به تولید نمایشگرهایی با فناوری‌های روز و کیفیت تصویر بهتر اقدام کرده‌اند. از این میان می‌توان به نمایشگر ۲۹ اینچی اولترا واید با (نسبت تصویر۲۱:۹) ایسوس اشاره کرد.

این نمایشگر LED مجهز به پنل AH-IPS، دارای دقت تصویر ۱۰۸۰×۲۵۶۰، زاویه دید ۱۷۸ درجه، کنتراست ۸۰۰۰۰۰۰۰:۱، زمان پاسخ‌دهی پنج میلی ثانیه، پورت‌های ورودی DisplayPort، HDMI، دو پورت DVI-D، دو بلندگو استریو ۳ واتی و مصرف ۷٫۳۱ وات بوده و می تواند تجربه لذت‌بخشی را هنگام بازی و تماشای فیلم‌های HD نصیب صاحب خود کند. این نمایشگر با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه شده است.

OCZ Vertex 4؛ بهترین SSD
2013 سال رقابت پرشور و تنگاتنگ برندهای سازنده درایوهای جامد در جهان بود. مشکلاتی نظیر از بین رفتن اطلاعات ذخیره شده روی هارددیسک‌های مکانیکی و مصرف انرژی بالا، کاربران را به سمت استفاده از SSD با سرعت زیاد خواندن و نوشتن سوق داد. شاید انتخاب از میان تولیدکنندگان درایوهای جامد کمی سخت به‌نظر برسد.

اما با مراجعه به آزمون‌ها انتخاب نیز آسان‌تر خواهد شد. درایو جامد مدل Vertex 4 شرکت OCZ می‌تواند مناسب‌ ترین انتخاب باشد. این درایو ۲٫۵ اینچی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، SATA 3، سرعت خواندن ۵۶۰ مگابایت و نوشتن ۵۱۰ مگابایت در ثانیه، طول عمر دو میلیون ساعت، مصرف حداکثر ۲٫۵ وات و وزن ۱۰۱ گرم با قیمت ۱۴۸ دلار در دسترس کاربران است.

Intel Core i7 4770k؛ پرقدرت‌ترین پردازنده دسکتاپ
در نیمه دوم سال ۲۰۱۳، شرکت اینتل با عرضه چهارمین ویرایش پردازنده‌های Core i7/i5/i3 جنب‌و‌جوش خاصی را بین گروه‌های مختلف کاربران ایجاد کرد. سری جدید پردازنده‌های اینتل با معماری هزول و فناوری لیتوگرافی ۲۲ نانومتر توانست در مدت اندکی بعد از عرضه به نخستین انتخاب کاربران تبدیل شود.

شاخص‌ ترین مدل این خانواده پردازنده ضریب باز Core i7 4770k با فرکانس پایه ۳٫۵ گیگاهرتز (۳٫۹ گیگاهرتز در حالت توربو)، چهار هسته و هشت رشته پردازشی، هشت مگابایت کش سطح ۳ و مصرف انرژی ۸۴ وات است.

تراشه گرافیکی مجتمع HD 4600 پردازنده با افزایش سه برابری کارایی نسبت به ویرایش‌های قبل در فرکانس پایه۳۵۰ مگاهرتز (افزایش تا ۱۲۵۰ مگاهرتز به‌صورت پویا) قادر به پشتیبانی از سه نمایشگر به صورت همزمان است. کارایی بسیار بالا در پردازش‌های سنگین و بازی، مصرف پایین، قابلیت اورکلاک‌پذیری بالا با خنک‌ کننده معمولی و قیمت ۳۵۰ دلاری، این پردازنده را به انتخاب نخست تبدیل کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19093 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/11/08 تعداد مشاهده: 2170
سافت گذر